Ulotki promocyjne są jedną z najtańszych form reklamy Twojego przedsiębiorstwa. Już za dosłownie kilka groszy można wyprodukować dowolnej wielkości kartkę z danymi naszej firmy. Jakie są podstawowe błędy stosowane przy tego typu produktach?
1. Chcesz profesjonalną grafikę? Zatrudnij profesjonalistę!
Niejednokrotnie byliśmy już świadkami jak Ulotki promocyjne stawały się jednym wielkim polem różnych przedziwnych postaci powklejanych za pomocą najprostszego windowsowego programu graficznego. Do tego dochodziły tandetne czcionki i brak polskich liter. Na grafiku nie oszczędzaj, a jak nie masz umiejętności, sam tego nie rób!
2. Skąd te zdjęcia?
Ulotki promocyjne mogą mieć postać składanych małych katalogów, gdzie oprócz tekstu mieszczą się również zdjęcia. Zadbaj o to, aby były to zdjęcia wykonane dobrym aparatem, przy odpowiednim świetle i po prostu ładne dla oka. Nie korzystaj również z fotografii zaczerpniętych z internetu – skoro to ma być reklama Twojej działalności, niech będzie od Ciebie.
3. Tekst, tekst i jeszcze raz tekst…
Ludzie w dzisiejszych czasach nie mają zupełnie czasu na czytanie. Liczy się pierwsze zdanie, a czasami nawet słowo. Dlatego ogranicz się do najważniejszych informacji – co oferujesz, dlaczego mają wybrać właśnie Ciebie i ewentualnie możesz podać cenę takiej usługi. Kogo będzie interesowała cała Twoja zawodowa historia, filozoficzne rozprawki czy dokładne etapy przygotowywania produktu. Lepiej załącz jakąś ciekawą i przyciągającą grafikę.