Jeśli chodzi o produkty spożywcze, które wybierane są jako gadżety reklamowe, to mają one wiele zalet. Przede wszystkim ich smak może zadecydować o znacznie większym zainteresowaniu kampanią reklamową ze strony jej potencjalnych odbiorców. Poza tym opakowanie takich wyrobów daje reklamodawcy wiele możliwości na atrakcyjne i niebanalne przekazanie treści reklamowej swoim klientom. Wiele jednak zależeć będzie od tego, jakie konkretnie produkty spożywcze zostaną wybrane, a także co reklamodawca za ich pośrednictwem chce klientom przekazać. Najważniejsze jednak jest to, by pamiętać o czytelności nadruków, a więc nie zawsze wiele treści będzie oznaczało skuteczniejszą reklamę. W przypadku nadruków na opakowaniu gadżetów reklamowych równie ważne będzie wykonanie całej kompozycji, a także wykorzystane elementy dekoracyjne i tło do treści reklamowej.W związku z tym reklamodawca zaczyna przygotowania od określenia, z jakich produktów spożywczych ma zamiar korzystać jako z upominków dla swoich klientów. W takiej sytuacji krówki reklamowe zawsze wydają się dobrym pomysłem, ponieważ są proste w kształcie, a jednocześnie bardzo smaczne. Dzięki temu można na ich powierzchni nadrukować więcej treści reklamowej, a smakiem przekonać klientów do szczegółów reklamowanej oferty.
Najpierw oczywiście warto ustalić jakie hasła reklamowe i tym podobne treści związane z akcją promocyjną mają mieć na sobie krówki reklamowe. Kolejnym korkiem powinno być określenie jak uzupełnić całą treść, by prezentowała się jak najlepiej, a więc przyciągała uwagę i sprawia, że klienci zainteresują się nie tylko tą treścią, ale i całą kampanią reklamową.
W takiej sytuacji Krówki reklamowe powinny na swoich opakowaniach mieć nadrukowane różnego rodzaju dekoracje jak, chociażby paski czy kratki jako tło dla całości. Nie bez znaczenia będzie również to, jakie kolory zostaną dobrane. Chodzi przecież o to, by całokształt był jak najbardziej dla każdego atrakcyjny, co zwiększy prawdopodobieństwo skuteczności tak przygotowanych gadżetów reklamowych. Dlatego właśnie każdy reklamodawcy, planując wykorzystanie słodkich gadżetów reklamowych, powinien to wszystko brać pod uwagę podczas projektowania nadruków promocyjnych.